leczenia reklamacja definicja
Jak leczyć Reklamacja leczenia?? Czym jest dentystka zaplombowała ją. Po dwóch miesiącach dostałam.

Czy przydatne?

Definicja Reklamacja leczenia?

Co znaczy: Reklamacja leczenia? Miałam mała dziurkę w zębie. Moja dentystka zaplombowała ją. Po dwóch miesiącach dostałam zapalenia okostnej i zaczęto mi leczyć tego zęba kanałowo. Łącznie za te dwie usługi zapłaciłam powyżej 700 zł. Po następnych dwóch miesiącach od ostatniej wizyty kawałek tego zębie mi się ułamał. Propozycja Pani dentystki to założenie koronki i następne 500 zł mniej w mojej kieszeni (500 zł to usługa rzekomo ze zniżką), bądź wyrwanie i wstawienie nowego. Moje pytanie: czy istnieje na to jakaś reklamacja albo inny sposób na przykład odbudowanie tego zęba - przecież tylko mały kawałek zęba został ułamany. Niestety nie znam przypadku, więc nie mogę się rzetelnie wypowiedzieć. Czasem mała dziurka może być powodem dużego problemu. Może być tak, iż w trakcie leczenia małej dziurki miazga już obumierała, nie dając jakichkolwiek objawów bólowych. Lekarze niestety nie mają możliwości sprawdzenia tego stanu w inny sposób jak poprzez ekstrakcję i badanie histopatologiczne (wyrwanie zęba i zbadanie go pod mikroskopem). Tym samym zupełnie dopuszczalną sytuacją jest obumarcie zęba pomimo niedawnego leczenia. Zdarzają się tu błędy, lecz w tej chwili są one właściwie nie do wykrycia. Zakładając, iż dentystka przeprowadziła leczenie prawidłowo, także ułamanie wypełnienia może wystąpić. W mojej opinii jedyny tutaj błąd, to wykonanie wypełnienia na zębie leczonym kanałowo. Ja wykonałabym wkład koronowo-korzeniowy i koronę. To jest tylko moja opinia, na podstawie Pani opisu. Propozycja usunięcia zęba, który można okoronować to oczywiste nieporozumienie i w tym miejscu należy takie odradzić, chyba iż nie ma warunków do takiego zabiegu ( na przykład korzeń jest zniszczony, za krótki). Życzę powodzenia