porrum allium definicja
Dla wegetarian POR (Allium porrum). Słownik węglowodanów, niewielkie ilości białka, olejek.

Czy przydatne?

Dieta POR (Allium porrum)

POR (Allium porrum przygotowanie
Przygotowanie por (allium porrum) dieta

Definicja POR (ALLIUM PORRUM): Podobnie jak cebula zawiera wiele witaminy C, dość wiele węglowodanów, niewielkie ilości białka, olejek eteryczny, sole potasu, sodu, wapnia, żelaza, fosforu i siarki. Liście, prócz witaminy C, dostarczają dość sporych ilości witaminy B1 i B2, PP i prowitaminy A. Niskokaloryczny, pobudza łaknienie, poprawia trawienie, powiększa liczba wydalanego moczu. Jest pomocny w leczeniu gośćca, miażdżycy, w stanach zmęczenia fizycznego i psychicznego, w zaburzeniach przemiany materii, w otyłości, kamicy moczowej i niektórych schorzeniach wątroby

Czym jest POR (Allium porrum znaczenie w Słownik wege P.

Przygotowanie POMARAŃCZA (Citrus Sinensis):
Gotowanie Południowo-Wschodniej. Uprawiana w państwach śródziemnomorskich, południowych stanach USA i Afryce. Pomarańcze gorzkie stosowane są do produkcji przetworów i likierów (pomarańcza bergamota dostarcza por (allium porrum).
Przygotowanie PIETRUSZKA (Petroselinum Sativum):
Gotowanie są bogate w olejek eteryczny, flawonoidy, sole mineralne i niewielkie ilości furanokumaryn. W liściach znajdują się spore ilości witaminy C, prowitaminy A i olejek eteryczny i spore ilości żelaza i por (allium porrum).
Przygotowanie PORZECZKI: BIAŁA, CZERWONA I CZARNA (Ribes Sp):
Gotowanie o uprawie w Europie pochodzą z XV w. Bogate w witaminę C, w szczególności porzeczka czarna. Zawierają pektyny, garbniki i antocyjany i składniki mineralne, w tym bor i jod, a również związki żelaza por (allium porrum).
Przygotowanie PROSO:
Gotowanie wiechlinowatych. Ciągle stanowi tradycyjne pożywienie w wielu państwach afrykańskich i w Chinach. Bogate w fosfor, żelazo, fluor i witaminę A, co skutkuje, że doskonale likwiduje zmęczenie umysłowe por (allium porrum).
Przygotowanie PSZENICA:
Gotowanie starożytności. Pochodzi z Mezopotamii. Bogata w związki mineralne (sodu, wapnia, potasu, magnezu, fosforu, siarki, żelaza) i witaminy B1, B2, B12, D, E, K, PP. Zawiera najwięcej protein i glutenu ze por (allium porrum).
  • Dodano:
  • Autor: